Известие

Collapse
No announcement yet.

Слаба компресия във 2-3 цилиндър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Този който не вдига компресията с маслото вероятно има сдухани клапан/и.
    Значи колега аз по принцип съм акушер-гинеколог и от двигатели не разбирам но.....!
    По пътя на логиката след като и двата цилиндъра имат еднаква компресия (8.5),не би ли следвало този с сдуханите клапани да има и по малка компресия от 8.5 неговия събрат(които реагира на масло с 11.5)?
    0892 488 330-Теодор
    Alfa Romeo 145 3.0 24V
    Alfa Romeo 146 TI-Turbo

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
      Значи колега аз по принцип съм акушер-гинеколог и от двигатели не разбирам но.....!
      По пътя на логиката след като и двата цилиндъра имат еднаква компресия (8.5),не би ли следвало този с сдуханите клапани да има и по малка компресия от 8.5 неговия събрат(които реагира на масло с 11.5)?
      Такива подвеждащи съвпадения се случват. Колегата не уточнява кои цилиндри са с ниската компресия. А това с оглед на предположението за пробив в гарнитурата и духането от единия в другия е от огромно значение. Ако пробивът е между 1 - ви и 2 - ри цилиндър симптомите ще са едни, но ако пробивът е между 2 - ри и 3 - ти - коренно различни.
      Това, че не се променя компресията с наливане на масло, с 99% вероятност означава незатварящи (изгорели клапани) по-вероятно изпускателни.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от redshark Покажи съобщение
        Здравейте! имам следния проблем компресията на посечените цилиндри е 8,5атм на другите е 12,5атм. Като се сложи масло единия дига до 11,5атм. Та имам няколко въпроси кое най-вероятно е за смяна и за ремонт? Може ли да се кара колата така и имам проблем с паленето не пали от първия път и тресе.... предполагам, че това е от загубата на компресия някой ако може да каже нещо по въпроса ще е хубаво
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Такива подвеждащи съвпадения се случват. Колегата не уточнява кои цилиндри са с ниската компресия. А това с оглед на предположението за пробив в гарнитурата и духането от единия в другия е от огромно значение. Ако пробивът е между 1 - ви и 2 - ри цилиндър симптомите ще са едни, но ако пробивът е между 2 - ри и 3 - ти - коренно различни.
        Това, че не се променя компресията с наливане на масло, с 99% вероятност означава незатварящи (изгорели клапани) по-вероятно изпускателни.
        Значи аз съм 99%сигурен,че не си прочел заглавието на темата!!!
        Да предположим че:
        Цилиндър X-има износени сегменти и изгорели клапани,(8.5)наливаме масло и хоп компресия 11.5!
        Цилиндър Y-има изгорели клапани(8.5) наливаме масло и.......???(8.5)
        0892 488 330-Теодор
        Alfa Romeo 145 3.0 24V
        Alfa Romeo 146 TI-Turbo

        Comment


        • #19
          Аз що си мисля че ако има изгорели клапани, няма да има компресия или бъркам.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
            Значи аз съм 99%сигурен,че не си прочел заглавието на темата!!!
            Да предположим че:
            Цилиндър X-има износени сегменти и изгорели клапани,(8.5)наливаме масло и хоп компресия 11.5!
            Цилиндър Y-има изгорели клапани(8.5) наливаме масло и.......???(8.5)
            Да приемем, че съм прочел само последният пост (твоят)

            Отговарям:

            1 - Цилиндър X много вероятно НЯМА изгорели клапани.

            2 - Цилиндър Y няма съществено да промени компресията си след наливането на масло.

            Сложно ли се изразявам???


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Да приемем, че съм прочел само последният пост (твоят)

              Отговарям:

              1 - Цилиндър X много вероятно НЯМА изгорели клапани.

              2 - Цилиндър Y няма съществено да промени компресията си след наливането на масло.

              Сложно ли се изразявам???
              Да и много вероятно имаме два цилиндъра с АБСОЛЮТНО еднаква занижена компресия(8.5)със видимо един и същ ОБЩ проблем,въздействаме им по ЕДИН И СЪЩИ начин,(наливаме масло) но само ЕДИНИЯ се поддава на промяна!!!
              Просто ли го написах???
              П.С Викат ме по спешност,отивам да израждам една млада булка!
              0892 488 330-Теодор
              Alfa Romeo 145 3.0 24V
              Alfa Romeo 146 TI-Turbo

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                Да и много вероятно имаме два цилиндъра с АБСОЛЮТНО еднаква занижена компресия(8.5)със видимо един и същ ОБЩ проблем,въздействаме им по ЕДИН И СЪЩИ начин,(наливаме масло) но само ЕДИНИЯ се поддава на промяна!!!
                Просто ли го написах???
                П.С Викат ме по спешност,отивам да израждам една млада булка!
                Както казах в предишен пост, случват се такива съвпадения. Не може да се правят каквито и да било заключения относно причините само защото са два съседни цилиндъра и понижената им компресия е с приблизително еднаква стойност.
                Много по-правилното заключение се прави след като се налее масло и отново се премери компресията. Тъй като маслото компенсира хлабините между буталото и цилиндъра, но НЕ компенсира пробивите по клапаните, логиката казва, че когато се налее масло, ако рязко се увеличи компресията - това означава, че няма пробив през клапаните а само покрай буталото.
                А когато компресията си остане същата, това означава, че пробивът по-вероятно е заради неуплътняващи (изгорели) клапани.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Точно,ако някой клапан не затваря ще му бяга компресия от там..Иначе да Тошко и ти си прав.
                  Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                  Comment


                  • #24
                    Голяма главоблЮсканица станала бе, хахаха. А ако някоя дюза пикаИ ко стаа
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Голяма главоблЮсканица станала бе, хахаха. А ако някоя дюза пикаИ ко стаа
                      А какви са последствията при пикаеща дюза?
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
                      Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от redshark Покажи съобщение
                        А какви са последствията при пикаеща дюза?
                        Ми и аз не знам, затова питам, колегите може да знаят.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          Ми и аз не знам, затова питам, колегите може да знаят.
                          Ми със сигурност последствията не са спад на компресията в въпросните цилиндри!!!
                          П.С ама виж примерно може да има последствия в налягането на резервната гума!
                          0892 488 330-Теодор
                          Alfa Romeo 145 3.0 24V
                          Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                            Ми със сигурност последствията не са спад на компресията в въпросните цилиндри!!!
                            П.С ама виж примерно може да има последствия в налягането на резервната гума!
                            Ми щом казваш така да е
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #29
                              Ей, баси спамерската тема
                              Досега да я бяхте свалили тая глава и да оправите проблема 10 пъти вместо всичкото това изписаното
                              sigpic
                              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                              Comment


                              • #30
                                Оказаха се, че и двете бутала са задрали.Явно са закърпили положението само и са я продали Някой ако знае човек който да продава долница на двигателя или цял на разумна цена да сподели
                                Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
                                Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

                                Comment

                                Working...
                                X